Buzzador// Finish Quantum

Lästid: 2 min

Jag anmälde mig för att blir en Buzzador i maj och nästan direkt blev jag tilldelad en kampanj och jag accepterade på en gång. Min första Buzzador-kampanj är att testa Finish Quantum Power Gel diskmedel och även informera om produkten och dela med mig av testprodukterna…dvs buzza på någon.

Igår kl.7 när Måns öppnade ytterdörren och skulle till jobbet så hängde det en påse med paket i handtaget. Vilken överraskning att få paket på morgonen va! Han började öppna paketet utan att vänta på mig! I paketet låg det BUZZinfo och en påse Finish Quantum med 30 disktabletter till mig och 5 disktabletter i 10 zippåsar och informationsmaterial om produkten samt mitt egna BUZZtrack med unika koder som de jag delar produkterna till skall gå in länken som står på kortet och registrerar den koden.

Varför Finish Quantum?

  • Ger otrolig glans
  • Tar bort de tuffaste matfläckarna
  • ingen uppackning nödvändig
  • rekommenderad av ledande diskmaskinstillverkare
  • Bäst i test!

Nu är det upp till bevis, det skall testas, buzzas och jag åter kommer med en recension 🙂

imageUpptäckte att på de små påsarna står det “SIAM Red Zip”. Thailand hette Siam innan man byte det till Thailand. Påsarna kommer säkerligen från Thailand. Passade också på marknadsföra mig som ni ser hehehe… i fall jag delar BUZZA någon som jag inte känner.

Måste säga att detta är ett smart sätt att marknadsföra produkter på. Genom nya buzzadorer så sprids informationen som löpande eld. Sedan får Buzzador och deras kunder tonvis med publicitet samt recensioner i både bild och text i olika social media. Utvecklingen går verkligen framåt och det är rolig att delta. Visst är det kul att få gratis saker men det är sällen det är helt gratis. I detta fall…tiden.

Bland mina första jobb så var det faktiskt marknadsundersökningar jag jobbade med, intervjuare på stan och telefonintervjuare. Det var mest som torgintervjuare för ett känd företag som börjar på S å slutar på O. På den tiden så fick intervjuarna läsa av folk och ragga folk på stan. Passade personen in i målgruppen man behöver så visar man de till en lokal i närheten för att testa olika produkter. Jag utförde t ex intervjuer och tester där man skulle titta, känna, smak, utvärdera, jämföra produkter och avslutade alltid med “hur trovärdig är det att du kommer att köpa just denna produkt, om den fanns på marknaden? Det allt t ex läsk, choklad, godis eller öl (som man då fick bara titta på reklamfilmen eller bilder). Det var andra tider det.

Tags: No tags

Lämna en kommentar

CommentLuv badge